Treceți la conținutul principal

Povestea dintr-o cutie de chibrit.


Poate te întrebi ce este povestea dintr-o cutie de chibrit. Probabil îți aminteşti basmele iubirii perfecte ale copilăriei, în care cei doi trăiesc fericiți până la adânci bătrâneți.. eu am fost prințesa, iar el, cavalerul meu.
.
.
.
A apărut spontan în lumea mea, era curcubeul ce mi-a adus culoare în viață. Și-a făcut loc printre toți norii de pe cerul meu și a izbutit, înseninându-mi zilele. L-am strâns în brațe și mi-a dat din calmul lui, i-am mângâiat chipul și l-am sărutat pe frunte, iar atunci am devenit Univers. Timpul s-a disipit și ne-am transformat în materie.
L-am cunoscut întâmplător, am venit spre el cu inima deschisă și la fel am fost primită și eu. Mi-a dat primul sărut și m-am îndrăgostit de buzele lui, am privit amândoi albumelele cu poze al sufletelor și am discutat infinit. Mi-am lipit capul de pieptul său de mii de ori și am fost până în Rai și înapoi, de tot atâtea ori.
A venit și a plecat și a venit iar. L-am privit întorcându-mi spatele și m-a durut, dar s-a întors cu un buchet de trandafiri pe care i-a plantat în noroiul din inima mea. Cu timpul, au înflorit și m-au făcut mai frumoasă. Am împrăștiat pe sute de kilometrii, petale și parfum fin de dragoste. M-am risipit, iar el m-a adunat înapoi cu grijă, m-a aşezat într-o cutie de catifea, ascunzându-mă adânc în inima lui.
Am trăit doar noi doi, departe de lume, ne-am rezumat amintirile la o cameră și am fost fără ca cineva să știe. Zile și nopți la rând am privit un cer, am împărțit un pat, o pernă, o picătură de rouă și un sentiment. Ne-am strâns de mână și ne-am plimbat ani întregi fără să îmbătrânim. Am creat povești, am fost proprii noștri eroi și am dus multe bătălii în dragoste, învingând. Am fost un tot și mai mult de atât, mi-a tratat rănile și mi-a sărutat cicatricele cu tandrețe,a fost acolo și m-a așteptat oricât.
Când cerul s-a aprins, iar Luceafărul a plouat cu cristale reci, eu am devenit Luna. Îndrăgostită etern de Soare și totuși mereu prea departe de el.
Zâmbea, iar stanele de piatră zâmbeau de dragul său, s-a alintat în brațele mele și m-a făcut să mă bucur că îl am. Este visul frumos de care îți aminteşti dimineața cu drag, deşi regreți că a fost doar un vis.
Câtă fericire mi-a adus ! Și ce frumos am trăit !
Am fost tablou şi artă, am fost viață şi am fost doi.
Eram mândră de frumusețea curcubeului meu, l-am prețuit fiecare secundă în care m-a trimis în efemer. Îl admiram zilnic de la geam şi ne ofeream sentimente cadou. Zburau fluturi albi către nori, pe care el picta iubirea. Mă trezeam sperând să îl zăresc din nou acolo şi îl rugam mereu să mai stea..şi m-a vegheat, zile şi săptămâni..până într-o dimineață când m-am trezit şi el nu mai era.
Atunci am înțeles că este nevoie de căldură şi pe cerul altcuiva..
Dacă tu ştiai că şi curcubeele dispar odată cu furtuna..ei bine..eu nu am vrut să ştiu.

Postări populare de pe acest blog

Copilul de zahăr

Îmi amintesc că eram iubită pe strada pe care locuiam, vecinii mă numeau ”păpușica” și eram des invitată prin casele lor la desene animate, la dulciuri, sau se întâmpla des să vin acasă cu poala plină de ouă. Eram tare mică, mânuțele mele și îndeletnicirea de pe la 3-4 ani, m-au ajutat să sparg de câteva ori ouăle până acasă. În drum spre piață, un drum liniar de la casa noastră, eram oprită des de alți prieteni ai lui Tanti Geta, care mă rugau să le spun o poezie în schimbul câtorva bomboane. Tanti Geta era o femeie minunată și curajoasă. Fusese toată viața funcționar la bancă, iar acum, văduvă, pensionară, cu fiu mare, în prag de căsătorie. Nu știu câți ani avea Tanti Geta când ne-am întâlnit, eu sigur aveam vreo 3, ea cred că vreo 68. Sper să nu mă înșel prea tare, când ai 3 ani nu prea le ai cu vârstele. Ne-am plăcut la prima vedere, mi-a adus o ciocolată și o rățușcă de cauciuc. La orfelinat nu prea aveam parte de dulciuri, sau când aveam, noi ăștia mici nu prea câștigam în fața

Raw

Scriu asta cu iubire pentru corpul meu. Ce mai nasoală perioadă pe care mi-o amintesc, apogeul durerii și al urii de sine, se întâmpla prin 2018. Aveam 20 de ani, eram proaspăt mutată în București și nefericită, mă aflam într-o relație care o luase la vale de ceva timp, abia începusem terapia și nu știam ce cu mine, cine sunt și încotro se îndreaptă viața mea. Nu eram conectată cu mine, nu simțeam nimic în corp, nu îmi simțeam emoțiile și cred că trăiam doar așa, la suprafața apei cât să nu mă înec. Îmi amintesc cu o mare compasiune față de mine însămi și de puștoaica ce eram, cât de mult mă uram când mă uitam în oglindă. Îmi amintesc cât de dezgustată eram de ceea ce vedeam și cât de monstruoasă mă consideram. Mâncam pe fond emoțional, inconștient și necontrolat, orice, oricând, chiar și când nu îmi era foame și de obicei doar junk food, doar că pe atunci nu știam că asta este o problemă reală, credeam despre mine că pur și simplu sunt gurmandă. Abia acum aproape 2 ani am aflat

Este ușor

Este ușor să îți dorești ca lucrurile din viața ta, care te-au modelat ca pe o plastilină, să se fi întâmplat într-un mod diferit. Este ușor să te gândești ca măcar o singură acțiune să se fi întâmplat altfel, ar fi dus acum în prezent, la o cu totul altă realitate. Am trecut prin Eforie Nord acum câteva zile, acel loc reușește să mă trimită în trecut de fiecare dată. Trecutul nu există, cum nu există nici ziua de ieri, dar trăiește în inima și în creierul meu sub formă de emoție, din emoții vorbesc, din tot ce am simțit, asta este realitatea mea asupra trecutului și cel mai probabil, a noastră, a tuturor. Eram ieșită de pe băncile școlii, era 9 iulie 2016 și terminasem Bac-ul cu o zi în urmă. Abia așteptasem momentul, era biletul meu de plecare din orașul în care m-am născut. Privind în trecut, sună absolut nebunește tot ce am făcut. Am plecat de acasă, aveam 100 de lei și câteva lucruri într-un geamantan împrumutat, eram singură și urma să merg să ma angajez la mare, pe un post